torsdag 30 april 2009

you changed my whole life

Då var det valborg igen, dock med eldförbud detta året, men jag hoppas ändå på en kul kväll :)
Är nu ute hos min mammi, då min syster är hemma över långhelgen. Idag blir det lite smörgåstårta här, och älsk kommer snart hit. Efter det ska jag hem och övningsköra lite med pappi, för att sedan åka hem och göra mig iordning, träffa Elin T och åka ut till Emma & Elins fest! Med oss åker nog även älsk & fidde. Hoppas på en kanonkväll!

Imorgon ska jag möta upp Johannorna för lite handlande inför kvällen. Det är grillat som står på menyn, så vi får väl se vad vi plockar ihop för smaskigt :) Sen blir det nog hem, göra sig iordning för att sedan mötas upp alla 6 för lite grillning. Dock är det inte riktigt planerat vart vi ska vara än, men det lutar åt att vi ska vara utanför mig och sen gå upp till Patrick & Johanna. Huvudsaken är ju att vi ses och har en trevlig och mysig kväll :)

Nu ska jag hjälpa mor min med smörgåstårtan!
Ha en underbar valborg allihopa, precis som jag ska ha Y
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade